Hoe kan het dat EA GameFace foto importeren niet werkt?

Ik zou graag m'n eigen gezicht op als avatar willen hebben. Op http://www.ea.com/uk/football/gameface/creator Maar wanneer ik op upload photo klik krijg ik een bericht dat ik iets moet installeren. Dus dat heb ik dus gedaan, helemaal afgerond enzo. En dan ga ik weer naar de website en dan moet ik het nog een keer doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer het met een andere browser. Ook moet je natuurlijk niet vergeten om de browser af te sluiten tijdens de installatie.