Mijn android-tablet geeft aan dat de 'Navigatie' in het bèta stadium verkeert. Wat kan ik hier aan doen?

Het is een PB Liberty tab G100. Op Navigatie opent een venster hierin wordt aangeraden deze navigatie niet te gebruiken tijdens het rijden, is niet real-time, bevat mogelijk onjuiste en gevaarlijke gegevens.

De enig optie is deze bèta stadium te accepteren of niet.
Ik wil niet rijden met iets dat zó wordt gepresenteerd. Als ik dit niet accepteer heb ik géén navigatie.
Wat te doen, wat raden jullie aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Uit ervaring weet ik dat de navigatie van Google prima voldoet. Maar als je je prettiger voelt bij een ander programma, zul je dus navigatiesoftware moeten aanschaffen. Goede alternatieven zijn bijvoorbeeld Navigon, Sygic en CoPilot.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn deze op mijn tablet binnen te halen? Zijn ze commercieel, dus moet ik ze kopen? Kun je mij a.j.b. nog iets meer vertellen over Navigatie van Google, gebruik je die op de tablet?
bamibal
12 jaar geleden
Ik gebruik het op een smartphone, maar daar geldt hetzelfde. Google staat erom bekend dat ze hun diensten lang in bèta houden, ook al functioneert het prima. Dat was met Gmail bijvoorbeeld ook zo. De genoemde software is inderdaad betaald en kan je via de Android Market binnenhalen (als je dat hebt). Er is ook gratis navigatiesoftware (Waze, Navfree), maar die zijn in vergelijking met Google een stuk slechter.
Beta betekend in ontwikkeling je kan dit gebruiken maar er zijn ook veel goede andere programmatjes zoals navigon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelfs TOMtom geeft waarschuwingen over gevaar bij gebruik tijdens het rijden. De Bêta versie duidt op het feit dat de definitieve versie nog niet beschikbaar is. Bêta versies zijn in het algemeen prima te gebruiken. Uiteindelijk is de navi een hulpmiddel en je dient altijd tijdens het rijden je ogen op de weg te houden. Als je dat dioet valt het gevaar, hoop ik voor je, mee.