Mag je als bedrijf een pakket op 2 computers installeren met 1 licentie, of moet je dan 2 licenties kopen?

Ik ben van plan om een bedrijf in webdesign te beginnen met mijn broer. Nu hebben wij uiteraard hier de goeie software voor nodig en ik zat te denken aan Adobe Creative suite 5.5 design premium.
Ik kan hier echter geen duidelijkheid in vinden.
Mag je als bedrijf het pakket op 2 computers installeren met 1 licentie, of moet je dan 2 licenties kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je op de buy now knop klikt wordt je gevraagd hoeveel licenties je wilt aanschaffen (qty) 1 licentie is voor 1 computer. Gezien de registratieprocedure van Adobe is het ook erg lastig om hem op meerdere computers werkend te krijgen ( hoewel het wel kan :-) ).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt inderdaad. Gelukkig kost CS5 bijna niets :-)
Met die prijzen jagen ze je vanzelf usenet op....