Kan je tv kijken op je pc?

Bestaan er echt sites waar je tv kan kijken op je pc? Live?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

ja dat kan zeker op de website http://www.kijktvonline.nl/
niet alle zenders maar wel een paar er van,
Anders moet je toch echt een tv kaart in je computer bouwen en dan de kabel op je computer aan sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DVB-T USB sticks van bijv Pinnacle zijn ook erg makkelijk. Ik heb zo'n hybride voor zowel kabel als de gratis DVB-T zenders (N1, 2, 3 en regionale zender) DVB-T is bovendien lekker zuiver en strak qua beeld.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb zelf de 340eSE maar die is ook wel alweer wat ouder, geeft HD-ready beeld, vergelijkbaar dus met Digitenne maar op de PC is dat voor mij strak genoeg. Mogelijk is e.e.a. in nieuwere versies verbeterd. Deze stick kostte me destijds maar zo'n 45Euro, dat vond ik wel OK.