je kan ook gewoon een crack downloaden. heb ik zelf ook gedaan. ga naar (ik weet niet eens of dit verboden is) thepiratebay.org en zoek op adobe illustrator.
Ik zou ook naar http://www.virustotal.com/ gaan en de download URL scannen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je scholier, student, of ouder van schoolgaande/studerende kinderen bent, kun je goedkoop software aanschaffen via www.slim.nl of www.surfspot.nl

Ik kan bijvoorbeeld een pakket bestellen voor 18 euro, bestaande uit:
* Photoshop CS5 Extended
* Illustrator CS5
* InDesign CS5
* Flash Catalyst CS5
* Flash Professional CS5
* Flash Builder 4
* Dreamweaver CS5
* Fireworks CS5
* Contribute CS5
* Adobe Premiere Pro CS5
* After Effects CS5
* Soundbooth CS5
* Adobe OnLocation CS5
* Encore CS5
bamibal
13 jaar geleden
Je kan het via torrents en nieuwsgroepen downloaden, ik heb het van een torrent alleen ik ga hier niet de link plaatsen.