branden van film op dvd,op tijd of op ruimte?

een dvd branden gebeurt vaak op ruimte, dus 4 gb branden op een schijfje, maar kan je ook op een andere manier branden dat je dan de tijdlimiet van de dvd kan beschrijven?
dus maximaal 2 uur aan film op dvd zet?
omdat mijn dvd speler geen gegevens (in gigabytes gebrande films) kan lezen, maar wel als minuten (films) kan lezen,
hoe brand ik dan als minuten en niet als gigabytes?
dvds zijn voor me eigen gebruik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Bovenstaand antwoord complete onzin. Het gaat om de beeldcompressie die je gebruikt. 10 min FullHD beeld is veel groter dan 10 min DVPAL of Mp4. Door de compressie instellingen te veranderen kun je bestandgrootte dus aanpassen zonder de lengte in tijd aan te passen.