Wat zijn interessante iPad apps speciaal voor senioren?

Ik heb een iPad voor mijn moeder van 74 gekocht. Ze vindt het wel een geinig ding maar is nog niet overtuigd van het nut ervan.
Welke apps kan ik erop zetten die haar helemaal over de streep trekken?
Ik heb al:
- de krant
- tv-gids
- patience
- weersverwachting
- een hoop ebooks
- muziek

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.4K

Antwoorden (4)

reclamefolder
uitzendzending gemest
google earth
ns (als ze reist)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat ik wel gezien heb is het spelletje Sudoku wat ouderen wel leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-TouchRummy
(Gewoon wat oudere spellen zoals dat touchrummy. Misschien monopoly ofzo, maar bordspellen zijn vaak niet gratis. TouchRummy heb ik wel gratis aangeschaft, hartstikke leuk!)

-AngryGran ;)
(moet een omaatje met diverse 'wapens', al lopend, mensen slaan. Niet bloederig, gewoon grappig)

-muziekapps.
(Weet niet of ze van muziekmaken houdt, maar apps zoals een piano, gitaar oid kunnen dan natuurlijk heel leuk voor haar zijn!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet bijna zeker dat wordfeud een goeie is... wordt erg veel gebruikt door mijn schoonmoeder (74) en haar vriendinnen (70+)
mahjong niet te vergeten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad, je bent me net voor met dit antwoord. Plus 1