Is er een vervanger op windows pc voor Windows Live Messenger ?

Hij moet niet zoiets zijn als eBuddy, ik download hem liever gewoon.
Windows Live Messenger hang gewoon heel erg vaak vast bij mij, het begint me te irriteren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou er ook graag mee kunnen cammen.
Bij voorbaat dank!

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik wil er graag met mijn msn contacten kunnen chatten, en met mijn hotmail willen inloggen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Trillian raad ik aan, erg goed programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Skype. Daar kun je mee chatten en cammen.
bamibal
12 jaar geleden
Als alternatief voor Messenger kun je b.v. Miranda proberen of Pidgin. Maar er zijn meer mogelijkheden:
http://www.gratissoftware.nu/gratis-chat-instant-messenger-software.php

Ik denk dat je gewoon een paar programma's moet proberen om te zien welke het beste bevalt.
Pieter2011