wat betekend in het nederlands: `split mode infinite`?

Toegevoegd na 10 minuten:
deze optie krijg ik als ik een film wil knippen en plakken en kopieren met een film bewerking programma

Toegevoegd na 26 minuten:
een andere optie is een split mode avi2, eerst zegt i dat infinite niet kan dan adviseert het programma een split mode avi2, is dat hogere kwaliteit dan avi of is dat alleen geluid of geen geluid met beeld..?
ik snap er niks meer van..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Gokje: gesplitste/splitsende/gespleten modus oneindig/continu/voortdurend.

Maar het zou handig zijn als je de context er even bij zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het letterlijk vertaald is het oneindige verdeel modus.

Toegevoegd na 1 minuut:
infinite is ook wel:

oneindig
eindeloos
onbegrensd
grenzeloos

Ik zou zeggen probeer het uit en kijk wat er verandert;) je kan iets vaak ook weer ongedaan maken. Vaak word hiervoor de combinatie Ctrl z gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'split mode' slaat op het verdelen van de film in hoofdstukken. 'infinite' betekent daarbij 'tot het einde van de film'

'avi2' kan ik in deze niet plaatsen.