Waar kan ik de software die bij de postbank blue box hoort downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (1)

http://postbank-blue-world.software.informer.com/

Postbank Blue World maakt gebruik van een beveiligde verbinding met computers van de Postbank voor het downloaden van nieuwe spelonderdelen en het updaten van bestaande onderdelen. De systeemsoftware die hiervoor gebruikt wordt blijkt niet te werken wanneer u als gebruiker met beperkte rechten bent ingelogd.

Veel ouders kiezen ervoor hun kinderen alleen als beperkte gebruiker op hun computer te laten werken. Dit verkleint de kans dat instellingen per abuis gewijzigd worden en de computer onbruikbaar wordt. Ouders die hiervoor gekozen hebben kunnen onderstaande stappen zetten om de Blue World te laten werken op het beperkte account van hun kinderen:

Meld u aan als administrator en installeer de Postbank Blue World software
Geef alle gebruikers volledige toegang tot de programmamap van de Blue World. Doorgaans is dit: C:\Program Files\Postbank\Postbank Blue World\

Gebruikers van de Professional editie van WindowsXP klikken hiervoor met de rechter muisknop op de programmamap en kiezen "Eigenschappen". Op het tab-blad "Beveiliging" kunnen vervolgens de gebruikersrechten aangepast worden.

Gebruikers van de Home editie van WindowsXP hebben standaard niet de mogelijkheid wijzigingen aan te brengen in de beveiligingsinstellingen. Op deze website vindt u meer informatie over hoe u de instellingen toch kan wijzigen.