Met de app Photon kun je websites met java en flash bekijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De iPad ondersteund Java niet, dus kan er helaas niet op.
12 jaar geleden
Gelukkig kan dat helemaal niet. Net zoals Flash [van adobe] wordt dat niet ondersteunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Hoezo gelukkig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat Java verantwoordelijk is voor ongeveer 50% van alle 'virus' problemen.
[Specifieker: java wordt te weinig geupdate, er zitten ERG veel beveiliging fouten in, daardoor is het uitermate eenvoudig en effectief om misbruik van te maken door cyber criminelen].