Ik wil een spelletje installeren, maar vanwege een niet ondersteunende 16-bits toepassing werkt dit niet, wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke Windows heb je en om welk spelletje gaat het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb windows 7, het gaat om het spelletje Miel Monteur, uit 1997 als ik me niet vergis. Mijn neefje is gek op auto's, en ik heb dit vroeger zelf heel graag gespeeld.

Antwoorden (1)

Als het een MS-DOS spel is, probeer dan eens DOSBOX. De website heb ik als bron opgegeven.