Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik sims 3 portable draaien?

Ik heb de sims 3 op mijn computer geïnstalleerd, en vervolgens naar mijn usb stick gekopieerd. Ik heb er een nocd crack in gezet, ik ga niet steeds de cd bij me houden. Zodra ik op een andere computer, waar het nog niet geïnstalleerd is, de game start, gaat hij laden, tot aan het scherm waar je een save kan kiezen. Hier verschijnt een popup dat de installatie niet geverifieerd kan worden. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen(behalve opnieuw installeren, hij draait namelijk ook op school en daar hebben we geen admin rechten). Ik heb thuis al geprobeerd de registry files te kopiëren, dat lost ook niks op(misschien de verkeerde?).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
669

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan het spel instaleren op een USB/HDD, dan krijg je waarschijnlijk geen fouten en dan een split map:
mklink /J "C:\Program Files\sims 3" "H:\Sims 3", zo maak je een "nep" map voor sims, de computer denkt dat het spel is geïnstalleerd, maar eigenlijk is het een verwijzing naar je hardeschijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding