Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan geen bestanden van mijn sd-kaart afhalen, hoe los ik dit op?

Ik heb mijn sd-kaart in een blackberry bold zitten, maar omdat de muziek oud was, wou ik een 'update' doen. Kaart eruit gehaald, in m'n ingebouwde sd-kaartlezer geduwd (met laatste drivers ja) en vervolgens alles geselecteerd en verwijderd. Ik dacht; 'wauw, nu alleen nog maar erop zetten'. Ik had mijn muziek er weer op gezet en ik haalde de kaart eruit. Ik stopte hem terug in mijn mobiel en ik keek door mijn lijst; precies dezelfde bestanden...
Na het formatteren is het ook niet gelukt.. Kan iemand mij helpen?

Nog een vraag/opmerking; Op mijn mobiel kon ik niks meer opslaan op mijn mobiel (foto's, video's, apps), dus zou een resetoptie (als die bestaat) helpen om hem weer 100% werkend te maken?

Met vriendelijke groet.
(windows7)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hmmm ik heb hetzelfde situatie. Ik heb al meerdere keren geprobeerd mijn sd kaart te formateren maar dit lukt niet. Bestanden kan ik ook niet verwijderen, maakt niet uit welk programma ik hiervoor gebruik. Na 2 maanden proberen heb ik een ander kaartje gekocht. Je zult je sd kaart jammer genoeg moeten afschrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding