ik heb picasa gedownload maar wil graag een collage maken van ferry&raynor maar die foto's staan wel tussen afbeeldingen maar niet bij picasa?#helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Staan die foto's van Ferry&Raynor in één map op je pc? Als dat niet zo is, stop ze dan maar even in een map.

Dan open je Picasa, en ga je naar Bestand > Map aan Picasa toevoegen. Als je daarop klikt, kom je bij de mappen die op je pc staan. Ga, in het linkervenster, op zoek naar de map met de foto's van Ferry&Raynor, markeer die map, en zorg dat in het rechter venster "Eenmaal scannen" is aangevinkt. Klik daarna op OK en de foto's staan nu ook in Picasa.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011