Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik record op minecraft met fraps maar hij is echt super sloom wat kan ik doen?

ik record op minecraft met fraps maar hij is echt super sloom wat kan ik doen?
(En als iemand zegt dat je meer ram geheugen of zoiets moet toestaan wil diegene er dan gelijk bijvertellen hoe je dat doet ik ben niet zoon expert op dat gebied.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
679
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*Ik neem Minecraft op met Fraps...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol typfout thanks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:p

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

het komt omdat je meerdere (zware) programma's tegelijk doet, en waarschijnlijk trekt je computer dit niet.

Je kunt in minecraft zo instellen dat hij het minst gebruikt, en je kunt programma's die je verder aan hebt staan (zoals webbrowser of mailontvanger) sluiten.

je kan ook je computer sneller laten maken met programma's die fouten opsporen en andere dingen zien waardoor je computer sneller kan.
(Lees meer...)
Jaspro101
12 jaar geleden
Je kan niet elke processor sneller maken, of ook wel overklokken genaamt. Je kan wel even bij taakbeheer kijken en onnodige processen afsluiten, zet in minecraft je instellingen iets omlaag. Ook kun je natuurlijk met mindere kwaliteit opnemen dit scheelt ook heel veel ramgeheugen. doe bijvoorbeeld 480p ipv 720p.. of in iedergeval een lager van wat je nu hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding