Ik moet uit een e-mail (Gmail) een serienummer kopiëren en plakken met Firefox. Hoe gaat dat?

Ik heb Driver scanner en System tweaks gedownload maar nu kom ik niet verder. Met andere browsers lukt het mij wel maar ik wil het dus leren hoe zoiets met Firefox gaat.

Toegevoegd na 2 uur:
Iedereen bedankt voor haar/zijn antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.8K

Antwoorden (2)

Kopiëren en plakken gaat met alle digitale mogelijkheden toch op dezelfde manier: met de linkermuisknop vasthoudend het tekstdeel wat je moet hebben arceren (blauw maken), dat kopiëren met Ctrl + C, en vervolgens plakken met Ctrl + V.
Amadea
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Of met de rechtermuisknop op het blauwe deel klikken, en dan "kopiëren" kiezen. Vervolgens met de rechtermuisknop klikken op de plek waar de tekst heen moet, en dan "plakken" of "invoegen" kiezen. Of met de linkermuisknop op de blauwe tekst klikken, maar nu de muisknop ingedrukt houden. Dan de blauwe tekst verslepen naar de plek waar hij naartoe moet. Of gewoon overtypen natuurlijk.
Het maakt niet uit of je vanuit Google Chrome naar Firefox plakt of naar Internet Explorer. Het gaat op dezelfde manier zoals je normaal in een tekstdocument knipt en plakt. Blauw maken,kopiëren en plakken.