is er een snelle manier om alles rond de randjes van je pagina weg te halen bij adobe illustrator?

hallo,
ik moet een portret maken voor school op illustrator,
ik gebruik een a4 afmeting maar ben op sommige plekken niet binnen de lijntjes van het blad gebleven.
ik wil dit graag wegwerken zonder puntje voor puntje te moeten gaan verslepen. is hier een optie voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik weet niet in welke versie je werkt. Maar in CS4 en hoger kun je bijvoorbeeld gebruik maken van het gummetje. Daarmee gum je de delen weg die je weg wil hebben. Dan hoef je verder ook niet met ankerpuntjes te klooien.