Hoe maak ik van een dvd een avi welke mijn xbox360 kan lezen?

Ik heb hier een hoop dvd's liggen en wil deze graag als avi bestand op mijn pc hebben. Dit omdat ik dan vanaf mijn xbox kan streamen.

Nu vind ik een hoop tools, maar die zijn niet gratis en als ze dat wel zijn doen ze het met een watermerk en/of alleen de eerste paar minuten.

Ik ben dus opzoek naar een gratis tool welke dit doet en in een goede (hoge/originele) kwaliteit. Het liefst met ondertiteling.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zonde van de kwaliteit als je het zo gaat doen. DVD-AVI terwijl je de DVD hebt liggen, daarnaast is streamen meestal ook niet bevorderlijk voor de beeldkwaliteit.

Antwoorden (2)

Gebruik DVD decrypter om de DVD te rippen en converteer de video dan met Videora
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dvd decrypter maakt er een bestand van 2gb van, maar videora maakt er uiteindelijk 270kb van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is vreemd ... moeilijk te zeggen wat er verkeerd / je verkeerd doet zonder een uitgebreide stap voor stap omschrijving van wat je doet.
Ik zou eens een tutorial van videora proberen te volgen ... wat je doet met DVD decrypter is in ieder geval goed gegaan ....
http://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=videora+tutorial
Je hebt een aantal dingen nodig.
Een DVD-rw cd
En deze tutorial: http://www.techzine.nl/tutorials/263/dvd-converteren-naar-avi.html

Als je dit doet, heb je de eenvoudigste en beste software.
En de snelste manier natuurlijk

Als je meer hulp nodig hebt, laat dan een reactie achter.

Gavin