Printer instaleren op windows 7?

Ik heb een printer (canon LBP 2900/2000i) Nu wil ik deze printer kopelen met een usb aansluiting op mijn laptop (mijn laptop heeft windows 7) en nu wil hij dit niet doen omdat hij zegt dat hij alleen werkt op windows vista, xp enzo. Maar er is toch wel een mogelijk dat hij wel gaat werken? alsjeblieft gauw hulp!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als hij draadloos is, hoef je geen usb kabel te hebben. Ga naar: Configuratiescherm/printers en andere hardware/een printer toevoegen.

Als hij dan niet werkt, kan hij niet op je computer.

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kan je een driver downloaden even op Windows 7 klikken en installeren.

http://www.easydriverpro.com/lpd/drivers/drivers-nl.php?sr=1&ci=805&agid=32156&ad=6575&kid=32156&sukid=33954&t=1a&gclid=CI2InMXSw60CFVFI3godr0FtAg

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry iets te snel gepost, klik op deze link om de driver meteen te downloaden.

http://software.canon-europe.com/software/0036032.asp