We hebben thuis 2 ipads & 1 iphone. Is het mogelijk om alles te synchroniseren met 1 hoofd itunes account, met verder alles uniek? Hoe?

dus eigen ID's voor bv berichten/icloud/friend finder

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja je moet dan wel 1itunes account hebben en het dan daar op doen.
En als je een app download dan komt hij op alle toestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, je moet dan op thuisindeling drukken, je moet er dan wel rekenimg mee houden dat alle apparaten steeds gesynchroniseerd worden met elkaar en dat dus qua muziek en apps steeds op alles hetzelfde komt te staan.