Hoe kun je dit verwijderen, of beter gezegd vermijden van facebook? (kijk bij extra uitleg)

Elke keer als ik facebook aanzet, krijg ik rechts mensen van mijn msn lijst te zien die inmiddels ook facebook hebben. Allemaal leuk en aardig, maar ik hoef niet iedereen die ik op msn heb ook automatisch op mijn facebook te hebben. Dus omgekeerd kunnen zij dus ook zien dat ik facebook heb. Is er een manier om dit uit te schakelen, want ik vind het vrij irritant

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Jij hebt daar zelf op FB toestemming voor gegeven.
En je hebt zelfs je MSN paswoord aan FB gegeven. FB stuurt nu onder jouw namen uitnodigingen naar je MS? vrienden.
Wees voorzichtiger. In je privacy instellingen bij toepassingen kan je dit er terug uithalen.