Kun je dvd's op je computer zetten? zoja; kun je die dan ook op je iPhone/iPad synchroniseren?

Ik heb een iPhone en iPad en ik heb een heleboel leuke films, nou zou ik graag die films op mijn computer willen zetten, hoe doe ik dat?
En als dat kan, kan ik ze dan ook in een iTunes bestand omzetten, zodat ze op mijn iPhone kunnen?
(sorry als het verkeerde categorie is)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja dat kan. Download Xilisoft DVD Ripper en rip je dvd's naar mpeg4 formaat. Daarna kun je ze synchroniseren via iTunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker!
Je hebt ook een functie in Windows Media Player waarmee je dvd's kunt rippen.
Vervolgens kun je met het gratis programma Format Factory de film omzetten naar Mp4 (of andere formaten die de ipad ondersteund)

suc6