hoe krijg je windows live messenger terug als je het hebt verwijderd?

door een download met bandoo deed mijn msn raar dus ik verwijderde het maar als ik het nu weer wil downloaden staat er windows live essential is al gedownload hoe krijg ik mijn msn terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Waarschijnlijk gewoon in de map downloads of gedownloade bestanden; de meest waarschijnlijke plek waar je download terecht kan zijn gekomen.
Volgende keer even opletten waar je iets naar download
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan bij de Windows zoekfunctie "msn" of "messenger" intypen, dan vind je hem waarschijnlijk weer