waar kan ik drivers voor een wlan usb dongle voor windows xp downloaden?

ik probeer nieuwe software te vinden voor mijn usb dongle want met cd rom geeft enorme problemen die is te oud voor xp...
weet iemand een goede site voor deze specifieke dongle die via een usb kabel met een antenne verbonden is?
let op: het mag wel gratis zijn!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Welk merk is de dongle?
Wie is de provider?

Probeer eens op de website van je provider te kijken voor de meest actuele software.