hoe kan ik een foto maken van een bepaald object in een zelfgemaakt filmpje,is hier software voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
capthavoc
12 jaar geleden
Gewoon een pc filmpje ?
dan beeld stil zetten denk ik en printscreen alleen dat zal waarschijnlijk maar heel vaag zijn ?
het ligt er aan of het met het juiste licht
maar wat je ook kan proberen is meerdere foto te nemen op deze manier kan je misschien wat vaag is op de ene bijwerken met de volgende shot
capthavoc
12 jaar geleden
het ligt er natuurlijk ook aan of het beeld erg beweegt tussen de shots maar een stilstaand beeld en stilstaande cam levert redelijk resultaten op

Antwoorden (2)

je wil je een foto maken uit een zelfgemaakt filmpje, heb je deze op je computer staan? dan kan je hem afspelen met bijvoorbeeld VLC of Windows Mediaplayer en dan op het moment dat jij de foto wilt maken even de film pauzeren, en dan een printscreen maken, deze plakken in een foto bewerk programma of gewoon simpel in paint, en dan zelf bewerken hoe jij het wilt. Dat is de gratis manier die niet moeilijk is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Vista of Windows 7 hebt ga je naar start-alleprogramma's-bureauassesoires-knipselprogramma.
Kader datgene wat je in je scherm hebt staan in druk op enter em je hebt een jpg bestand
Frank