Waar staat outlook in office 2010?

Ik heb zojuist office 2010 geinstalleerd en krijg windowsmail aangeboden., toch moet ook outlook hierin aanwezig zijn, kan mij iemand vertellen waar ik outlook vind

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Niet elke office 2010 heeft outlook. Alleen de pro versies hebben dit. De student en thuisgebruik versies hebben geen outlook.

http://office.microsoft.com/en-us/suites/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het niet in je Office zit dan zal je het helaas moeten kopen .
Ik vind het wel erg mocht dit zo zijn want Outlook is werkelijk een topprogramma .
Zelf heb ik Android en ik mis Outlook elke minuut .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank voor je reactie
Ga naar Start/alleprogramma's/Microsoft Office.
Klik op de map. Deze vouwt zich uit. Je vindt dan de programma's die bij jouw versie van office horen.
Heb je outlook niet dan heb je een goedkopere versie waar Outlook niet in zit bijvoorbeeld de Home-studentenversie. KIjk een op de website of op het doosje waar je office mee geinstalleert hebt.
http://www.staples.nl/computers-notebooks/software
Frank