Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede screen recorder? Zie beschrijving.

Ik zoek een screen recorder, het liefst gratis, die in hoge kwaliteit games kan opnemen. Ook moet de grootte van de filmpjes normaal zijn: ik gebruik nu Fraps, en elke minuut filmen met Fraps is ongeveer 1GB. Dat is te veel vind ik, zijn er andere recorders die wel in goede kwaliteit opnemen maar niet zulke grote filmpjes maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik gebruik hypercam maar bij de gratis versie heb je op je scherm "unregistered hypercam" staan maar dit is echt heel klein. Je kunt het bijna niet lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hypercam een tijdje gebruikt, vond het niet echt fijn werken. Toch bedankt, ik zal het nog een keer proberen.
Hoge kwaliteit = gwn heel veel harde schijf daar verander je niks aan. Fraps is een heel goe programma wat veel harde schijf kost en hypercam kwa kwaliteit minder maar kost ook minder harde schijf. Je kan niet de kwaliteit van fraps hebben met de harde schijf van hypercam.

Hier zou je een keuze moeten maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
camtasia studio :kost wel geld maar is hier http://thepiratebay.org/torrent/6711652/TechSmith_Camtasia_Studio_v7.1.1___Serials_[ChattChitto_RG] te downloaden met crack je kan hier ook je muis veranderen en textboxen plaatsen als je wilt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding