Hoe kan ik van filmpjes welke op mijn Iphone staan 1 grote film maken en deze op dvd branden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K

Antwoorden (1)

Deze filmpjes (ik neem aan dat je ze zelf gemaakt hebt) kun je via Itunes overzetten. Daarna heb je een montageprogrammatje nodig. Dat kan betaald, maar ook gratis, zoals met Windows Movie maker (geen ervaring mee overigens, alleen betaalde software: Pinnacle). daarna kun je het eventueel op dvd branden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je snelle reactie. Inmiddels is het me gelukt met Pinnacle. Nu is het filmpje van 45 min echter 9GB groot. Heb je enig idee hoe ik dit kan verkleinen om op een dvd te zetten? Alvast bedankt!