Hoe mails overzetten van Windows Live Mail naar Microsoft Outlook 2011 (Mac)?

Ik wil graag de mail accounts, mails (zodat niet alles opnieuw geimporteerd wordt) en contactpersonen overzetten van Windows Live Mail (windows 7) naar Outlook 2011 (Mac, OS X Lion), hoe dit te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

je kunt op elke computer bij je mail-accounts met je wachtwoord, dus ook op je Mac. Op de Mac kun je trouwens"Mail" gebruiken ipv Outlook.
Misschien kun je de post die je wil bewaren nog eens aan jezelf versturen. En je adressen kun je kopiëren naar je adresboek .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mogelijk om e-mails 1 voor 1 op te slaan als .eml en deze te importeren in Outlook.
De 2e mogelijkheid is om gebruik te maken van IMAP zodat alle e-mails op de mailserver geplaatst worden.
Nadat alle mails op de server geplaatst zijn kan je met Outlook (MAC) de mails binnenhalen.