Hoe zet ik torrenst om in leesbare bestanden?

Ik wil namelijk torrents (films) op een CD zetten, om te kijken. De pech heb ik dat hij ze niet kan lezen, en ook niet op een CD kan zetten. Waarmee zet ik ze om in bestanden die ik op een DVD-r cd-tje kan zetten?

Toegevoegd na 25 seconden:
torrents, sorry

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Torrents zijn zeg maar bestanden waar bestanden inzitten. Maar dan heel klein. Om een torrent te kunnen downloaden kan je bv utorrent downloaden. Die opent je torrent en download de inhoud.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, opgelost!

Andere antwoorden (2)

Je moet eerst de torrent uitpakken, dit doe je met bittorrent etc. hiermee download je de bestanden. Daarna kan je pas die gegevens op een cd zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je dan de filmbestanden binnen hebt, is het wel handig ze in een DVD structuur op DVD te branden zodat een DVD speler dit weer kan lezen. Heb je lossen AVI bestanden gedownload, gebruik dan bv het gratis Devede om een ISOtje te maken (met die structuur), die je vervolgens naar DVD kunt branden.