Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De geheugenruimte op een laptop wordt niet juist weergegeven. Hoe zorg je dat dit weer goed komt ?

de telling van het aantal bytes bij de weergegeven programma's in het configuratiescherm komt niet overeen met de weergave van de C-schijf. Hij geeft aan dat ie vol is, terwijl dit waarschijnlijk niet zo is.

12 jaar geleden
in: Software
784

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn veel bestanden die in het configuratiescherm niet worden weergeven. Check ook je 'Downloads' folder. Delete je cookies e.d bij je browser. En check natuurlijk je prullenbak. Zolang dit niet is gewist blijft dit als gevulde ruimte staan. Een mooi programma wat ook veel links en onzin wist van je computer is "Registry Mechanic".
Succes ermee!
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MrEinstein
12 jaar geleden
wat bedoel je met Downloads folder ?
MrEinstein
12 jaar geleden
de mappen heb ik inmiddels ook al verder gecheckt en wat je verder voorstelde heb ik inmiddels ook al gedaan. Ik heb CCleaner gebruikt dat werkt ook heel goed. Helaas heeft het nog onvoldoende resultaat, de schijf blijft nog erg vol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De downloads folder is de folder waarin je bestanden opslaat die je download.. bijv. ook de 'Mijn ontvangen bestanden" folder. Ik hoop dat t helpt.
MrEinstein
12 jaar geleden
Heb ik ook al nagekeken, helaas staat hier weinig in.
Ik ben nu alles aan het nalopen of er overbodige dingen staan die ik kan verwijderen. In elk geval bedankt voor de tip.
MrEinstein
12 jaar geleden
ik heb het zelf opgelost door de mappen door te nemen en zoveel mogelijk nutteloze bestanden te wissen, bedankt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding