Als je smileys gebruikt bij Whats app kost dat dan meer mb?

Ik gebruik best vaak smileys dus ik wou het eigenlijk wel even weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

in grote hoeveelheid wel anders maar 5 tot 100/150 Kb ongeveer

Toegevoegd na 45 seconden:
5 tot 100/150 Kb voor 1 smiley
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een smiley is die je verkrijgt door het tikken van :) niet (dus dat er dan gelijk een afbeelding ontstaat). De :) zal dan gewoon als tekst verzonden worden en bij de ontvanger weer als smiley getoond worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard kost een smiley net wat meer ruimte dan een letter, alleen al omdat het een afbeelding is. Maar het verschil is te verwaarlozen. Smileys in whatsapp zullen geen grote kostenpost op je telefoonrekening vormen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's fout jongens. De smileys in whatsapp worden verstuurd als code, dus bijvoorbeeld &1932. Elke whatsapp weet hoe ie hier mee om moet gaan en welk plaatje hij bij welke code op het scherm moet toveren