Hoe los ik dit probleem op met een filmpje?

Ik heb een filmpje gemaakt en deze bewerkt met Windows Movie Maker. Ik heb deze op een USB stick gezet alleen ik kan hem niet meer openen. Een andere bestandsnaam geven heb ik al geprobeerd zoals mpg maar dit werkt niet.
Dit geeft hij aan: 'filmpje ibl.MSWMM' kan niet worden geopend in QuickTime Player, omdat de bestandsstructuur van de film niet is herkend. Klik op 'Meer informatie' om na te gaan of er aanvullende software beschikbaar is waarmee de film in QuickTime Player kan worden geopend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

.mswmm is je project bestand, niet de film zelf.

je moet naar File > Save Movie File. Dan kun je hem opslaan als .wmv of dv-avi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je heb waarschijnlijk niet het filmpje maar de project bestanden te pakken ?
je moet het filmpje eerst exporteren
door filmbestand publiceren zie onder bestand
en dat filmbestand op usb zetten
capthavoc
12 jaar geleden
Opnieuw een naam invoeren en misschien op een andere USB zetten?