Kan iemand me duidelijk uitleggen hoe synchen werkt met itunes?

K'eb ook een paar vragen:

-kan ik apps die ik heb gedownload (plus saves van games enz.) op m'n iPod touch naar m'n pc synchen?
-als je (handmatig) synch't, synch't itunes dan altijd wat er in itunes zit met wat er op je ipod zit? Dus dat alles verdwijnt als je niks in itunes hebt staan?

Ik vind het zo onhandig hoe itunes werkt. Ik wil niet alles op m'n ipod touch kwijt raken als ik wat uitprobeer, dus vraag ik het hier.

Ik heb hem trouwens altijd op 'handmatig beheren' staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je doet het USB kabeltje in je iPod en computer. Je opent iTunes en dan staat er dat hij geconnect is. Je klikt op het balkje links van je iPod. Dan staat er rechtsonderin een knop met synchroniseer nu. Daar klik je op het dat was het :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De uitleg hierboven is goed en nee er verdwijnt niets van je ipod als je hem sychroniseert. De apps gaan inderdaad naar je computer toe. Maar om te zorgen dat ze op je computer ook up to date blijven moet je je compute machtigen. Dat staat rechts boven bij itunes. En ten slotte itunes verwijderderd nooit apps van je ipod zonder het eerst te vragen of je die apps echt kwijt wil. De usb kabel is trouwens dat witte draadje d je met je ipod samen heb gekregen.