De iPad is een product, Tablet is hiervoor de benoeming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Ipad is een tablet, maar een tablet hoeft niet perse een ipad te zijn, kan ook een ander merk zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Ipad is een tablet. De Ipad is een benaming van de tablet van Apple. Tablets van andere merken zijn vaak (niet altijd) goedkoper dan de Ipad.
Het gebruik is eigelijk het zelfde van de Ipad en een tablet van een ander merk. De Apple Ipad heeft extra's zoals 3G, Wifi en 16 gb opslag (in meerdere verschillende uitvoeringen en combinaties).
Ik vind persoonlijk een Ipad overbodig. Want een tablet van een ander merk is net zo handig. Zelfs zonder al die extraatjes heb ik liever een tablet van een ander merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie het als het verschil tussen een macbook en een laptop