Hoe los ik dit probleem bij Microsoft Word op?

Er staat een soort van autocorrectie aan die alles rood en onderstreept laat. Hoe zet ik dit af?(Apple)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Voor Mac (ik heb de Engelse versie):

Links bovenaan je scherm: Word
Derde regel van boven: Preferences
Bovenste regel: Spelling and Grammar
Bovenaan onder Spelling:
"Check spelling as you type" uitvinken
OK

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan de - even uitgelegd worden???

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk staat je taal instelling niet goed (engels bv ipv nederlands). Dit kan je wijzigen via controleren => taal instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als deze zelfs goede woorden rood markeert kan je alle tekst selecteren (ctrl+a) en onder in de balk de taal naar Nederlands veranderen. Als je niet wil dat hij foute woorden rood onderstreept moet je even boven in de balk kijken, op het moment zit ik niet op een computer dus kan ik je daar niet mee helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De reden dat alles rood wordt onderstreept kan 2 redenen hebben:

Jij typt alles fout.
De taal staat verkeerd ingesteld.

Om spellingscontrole uit te zetten; doe je het volgende:
Ga naar: Extra>Opties>spelling en grammatica. Vink daar alles uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt gevraagd voor de Mac.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Jij typt alles fout." Haha, ik vond 'm wel goed :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Natha2011; beschrijving niet goed gelezen. Je hebt gelijk, hoewel het nagenoeg op dezelfde handeling neer komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik. Maar op een Mac is het allemaal net even anders. "Extra's" bijv. bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof dat dit ook niet voor alle "windows" versies van office geld. Sinds de 2009 versie(ofzo) is de lay-out flink verandert!