Hoe los ik dit probleem bij Microsoft Word op?

Er staat een soort van autocorrectie aan die alles rood en onderstreept laat. Hoe zet ik dit af?(Apple)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Voor Mac (ik heb de Engelse versie): Links bovenaan je scherm: Word Derde regel van boven: Preferences Bovenste regel: Spelling and Grammar Bovenaan onder Spelling: "Check spelling as you type" uitvinken OK Succes!

Waarschijnlijk staat je taal instelling niet goed (engels bv ipv nederlands). Dit kan je wijzigen via controleren => taal instellen.

Als deze zelfs goede woorden rood markeert kan je alle tekst selecteren (ctrl+a) en onder in de balk de taal naar Nederlands veranderen. Als je niet wil dat hij foute woorden rood onderstreept moet je even boven in de balk kijken, op het moment zit ik niet op een computer dus kan ik je daar niet mee helpen.

De reden dat alles rood wordt onderstreept kan 2 redenen hebben: Jij typt alles fout. De taal staat verkeerd ingesteld. Om spellingscontrole uit te zetten; doe je het volgende: Ga naar: Extra>Opties>spelling en grammatica. Vink daar alles uit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100