Als je beide computers binnen je lokale netwerk, vaak thuisnetwerk, gebruikt kan je muziekbibliotheek onderling delen. Vereiste is dan wel dat je binnen het thuisnetwerk blijft en dat de andere computer aan staan.

Ook kan iTunes een reservekopie van je bibliotheek maken, die je vervolgens op je andere computer kan zetten. Hier heb je een externe hardeschijf voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoom de mp3 's op een hardeschijf zetten en dan kopieren naar je laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er nog niet mee gewerkt, maar aangezien je gebruik maakt van iTunes zou je eens kunnen kijken of het lukt met iCloud. Zie bronvermelding.

Succes!