Is er nog een programma zoals avi recomp?

avi recomp is een programma om ondertiteling onder films te zetten, allemaal mooi en aardig maar soms als ik wil kijken of ze er goed onder staan dan krijg ik geen geluid (soms wel soms niet) dit is echt heel vervelent want dan moet ik maar gokken of de subtitels er goed op zitten. Dus mijn vraag is er nog zn soort programma wat wel foutloos is? en gratis en net zo simpel als dit programma.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Subtitle Edit - Ondertitels maken en bewerken
Subtitle Edit is een heel goed gratis programma om ondertitelbestanden mee aan te passen en te maken. Zo kun je je eigen films van ondertitels voorzien, maar je kunt ook bestaande ondertitels corrigeren, qua tekst, maar ook qua synchronisatie. Heb je bijvoorbeeld een ondertitelbestand dat niet synchroon loopt met de film, dan corrigeer je dat zo met Subtitle Edit.Het nadeel is dat het in het Engels is ikzelf gebruik het graag om te synchroniseren of om te vertalen.Geluid,Video en ondertiteling zijn te zien.
Download link,
groet