Hoe krijg ik die witte randjes rond de afbeelding weg als ik iets uitprint?

ik probeer iets uit te printen voor school. maar ik wil een afbeelding die een heel a4'tje in beslag neemt.
ik wil dus geen witte randjes om mijn afbeelding heen.
ik heb al met word geprobeerd om alle marges van mijn pagina indeling op 0 te zetten.
op het document ziet het er uit zoals ik het wil.. maar als ik ga printen heb ik toch weer van die randjes er omheen.
hoe haal ik ze weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (2)

Dat is afhankelijk van je printer.
Waarschijnlijk heeft je printer geen ondersteuning om een A4 100% te bedrukken.
Meestal komt er dan aslnog een klein randje bij de oudere printers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is kan je dat instellen als je het wil gaan uitprinten. Dan kan je bij eigenschappen ergens op klikken en dan staat er "opvullen" en dan vuld hij het hele blad op.