ik kan een bestand niet openen. heeft iemand een programma om .lck bestanden te openen??

iemand heeft het 1xtje zo uitgelegd:

Je gaat naar minecraft.net en dan zoek je download op. Dan staat er minecraft beta server software. Download dat en plaats het in leeg mapje op je pc. Dan ga je naar dat mapje en open je dat bestans met Java nogwat (hetzelfde programma als waarin je minecraft.jar staat. Dan gaat ie de spawn klaarmaken (dat kan even duren) en dan staat er done en dan kan moet je naar Server settings wat nu op hetzelfde mapje staat. En dan kan je dacht ik de ip invoeren en alle opties. (met illegale minecraft moet je hamachi hebben) je kan nu in je server spelen! (let op: het programma die net de spawn had klaargemaakt etc. moet open blijven staan. Om jezelf Operator te maken moet je in dat programma ‘op [naam]’ typen. Om de server te stoppen moet je daar ‘stop’ typen

alleen het probleem is ik kan het bestand niet openen die hij zegt.
het is een .lck bestand
wie weet een programma daarvoor???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je hebt de verkeerde download je moet bij de download site onderaan minecraft_server.jar downloaden dan rechtermuisknop openen met java
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

* Registry controleren. Daar zijn pakketjes (Namen vergeten, want werk al 2 jaar met OSX - in de bron worden ze misschien genoemd) voor.

** Ook kun je via cmd.exe een DOS-box openen en met debug ( hexademaal-editor en disassembleerprogramma) aan de slag gaan. Dat is specialistenwerk en een mijl op zeven.

*** Linux op je computer zetten.

Kun je bovenstaand en nog veel meer mee