Is er een gratis programma te downloaden om opgenomen videobeelden scherper te krijgen?

En dan vooral om personen te kunnen herkennen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3K

Het beste antwoord

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/VirtualDub+videobewerking

Dit programma zou je eens kunnen proberen. Maar verwacht er geen wonderen van. Het doet niets meer en minder dan te berekenen hoe de naastliggende pixel eruit zou moeten zien.
Immers de beelden zijn opgebouwd uit een aantal pixels die de ook de scherpte regelen. Dit programma "kijkt" dus naar de pixels en berekend dan hoe de naastliggende eruit zou moeten zien.
Maar nogmaals, een onscherpte weghalen is bijna onmogelijk. Wat er niet is kan ook niet verbetert worden.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat kan denk ik wel met windows live movie maker..!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik alleen kan ik dan niet scherp genoeg inzoomen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
c+ voor je moeite