Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je een powerpoint presentatie opslaan als afbeelding?

ik heb in powerpoint een plaatje gemaakt van allemaal verschillende foto's dit was heel veel werk en wat ik me nu afvraag is of en hoe het mogelijk is om dit dan als afbeelding op te slaan en dan.....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Makkelijker is om:

1. een diavoorstelling te starten van je PowerPoint-presentatie.
2. naar de pagina te gaan waar het plaatje staat dat je wilt
3. op PrntScr (Printscreen) te drukken
4. naar Paint (of equivalent) te gaan en daar te plakken
5. op te slaan als afbeelding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij boven de Backspace.

Andere antwoorden (4)

Volgens mij als je op Office 2007 zit, kan je links als je die dia's ziet, rechternuisknop daarop en dan "copy". Dan heb je gewoon de dia als plaatje gekopieerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt inderdaad het beste de pp op diavoorstelling zetten en dan met Prtsc. Daarna kun je 'm gewoon in word plakken en dan met je rechtermuisknop "als afbeelding opslaan" selecteren. deze laatste optie bestaat volgens mij alleen bij word 2010. Als je die niet hebt kun je ook gewoon plakken in paint en dan als afbeelding opslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je printscreen doet wordt het een groot bestand, je hebt ook de optie om een powerpoint presentatie te importeren naar word, in powerpoint 2007 gaat dat zo:

1) ga naar de office knop links bovenin bij powerpoint
2) klik op publiceren
3) hand-outs maken in microsoft office word

nu heb je hem in een word bestand staan en is hij niet zo groot, dan kan je hem ook uitvergroten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf PowerPoint 2007 heb je in het menu onder de office-knop bij 'Opslaan als' ook de mogelijkheid om hele dia's als afbeeldingsbestand op te slam. Dus als JPG, png, tot of ander formaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding