Als je nou niet iedere dag allerlei voicemails naar mp3 hoeft te zetten, en het gaat dus maar om enkele voicemails, dan zou ik gewoon de geluidsrecorder van windows gebruiken. Microfoontje erbij, en klaar is kees. Je krijgt dan een WAV, maar je zult vast wel weten dat er genoeg programma's zijn om dat even om te zetten naar MP3. Kan ook online. Je kunt ook gewoon de WAV houden; die wordt niet zo groot met een voicemail

In windows XP staat de geluidsrecorder in /bureau-accessoires/entertainment/

Voor een ingewikkeldere oplossing zou je deze link eens kunnen bekijken. Zie ook het 3e antwoord, waarin wordt gesteld, dat het bijna onmogelijk is, om een goed antwoord te geven, zonder iets van je voicemail-systeem te weten. Dat geldt ook een beetje voor jouw vraag, maar ik hoop dat dit je iets verder helpt. Succes!

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090206103250AAjiuaU