Bestaat er een gratis versie van Itunes?

Een gratis versie van itunes met gratis muziek en apps, of alleen apps. Bestaad dat? Zo ja, hoe heet het?

Weet jij het antwoord?

/2500

ITunes is gratis als je een appleproduct hebt...

iTunes is een gratis programma. Alleen muziek en sommige apps kosten geld. Maar gelukkig zijn er duizende gratis apps te vinden.

Voor zover ik het weet bestaat het niet. Je kunt echter wel van The Pirate Bay of een andere site muziek halen, en dat werkt dan hetzelfde als iTunes. En iTunes is eigenlijk al gratis, behalve de muziek. Het is trouwens onmogelijk om een gratis iTunes te maken zonder in zo'n wel/niet legaal situatie als TPB te zitten, aangezien het betalen het gene is waardoor het legaal kan blijven. Toegevoegd na 1 minuut: Met "werkt het zelfde als itunes" bedoel ik natuurlijk "als liedjes gedownload van itunes" mee.

Nee! wel kan je een iphone jailbreaken voor gratis apps (zoals Cydia market) muziek is te vinden met o.a. een youtube converter die de filmpjes opslaat als mp3.

Itunes zelf is inderdaad gratis, de "betaalde" apps en de muziek etc niet. Om gratis betaalde apps te krijgen kun je via je iPod naar de website "Jailbreakme.com" gaan (gratis) om het te Jailbreaken, vervolgens kun je via een ander appje gratis betaalde apps installeren. Om muziek te downloaden raad ik je The Pirate App aan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100