Bestaat er een gratis versie van Itunes?

Een gratis versie van itunes met gratis muziek en apps, of alleen apps. Bestaad dat? Zo ja, hoe heet het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

ITunes is gratis als je een appleproduct hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet toch echt betalen voor liedjes, hoor, ondanks het bezit van een iPod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes zelf is wel gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, voor liedjes moet je wel betalen. iTunes zelf is gratis. Artiesten moeten ook verdienen. Als ze al hun muziek maar gratis weggeven dan kunnen ze wel opdoeken. Er is echter wel soms gratis muziek te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ja, duidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itunes is ook gratis als je geen apple product hebt...
iTunes is een gratis programma. Alleen muziek en sommige apps kosten geld. Maar gelukkig zijn er duizende gratis apps te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik het weet bestaat het niet. Je kunt echter wel van The Pirate Bay of een andere site muziek halen, en dat werkt dan hetzelfde als iTunes. En iTunes is eigenlijk al gratis, behalve de muziek. Het is trouwens onmogelijk om een gratis iTunes te maken zonder in zo'n wel/niet legaal situatie als TPB te zitten, aangezien het betalen het gene is waardoor het legaal kan blijven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met "werkt het zelfde als itunes" bedoel ik natuurlijk "als liedjes gedownload van itunes" mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee!

wel kan je een iphone jailbreaken voor gratis apps (zoals Cydia market)
muziek is te vinden met o.a. een youtube converter die de filmpjes opslaat als mp3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Itunes zelf is inderdaad gratis, de "betaalde" apps en de muziek etc niet. Om gratis betaalde apps te krijgen kun je via je iPod naar de website "Jailbreakme.com" gaan (gratis) om het te Jailbreaken, vervolgens kun je via een ander appje gratis betaalde apps installeren. Om muziek te downloaden raad ik je The Pirate App aan.