App geïnstalleerd en om het optimaal te kunnen gebruiken uiteindelijk maar gekocht (€1,59) Maar nu doet de app niet wat het zou moeten doen!!!

Wordfeud help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan ,uiteraard, ook de herkomst van de app opzoeken en kijken of ze een contact mail/telefoon nummer hebben, om om assistentie te vragen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb even opgezocht wie de makers zijn van word feud,

www.wordfeud.com
Kijk dit is de contact info
"Contact.

Questions? Problems? Suggestions? Send us an email at support@wordfeud.com."

Misschien heb je er wat aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kreeg ik als antwoord terug: Hi, Bertheussen IT and our game "Wordfeud" is not assosiated with "Wordfeud Helper". We have been working to get them removed from iTunes. Any questions about refunds must be addressed to people who sold it. You should find the relevant info on your receipt from iTunes. Best regards,
Odin Borg Nordgård
Wordfeud.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks!

Andere antwoorden (2)

Je iphone aansluiten op je pc
iTunes starten alles naar bibliotheek overzetten
" zo nu staat de app in itunes"
Nu de app verwijderen op je iphone
En opnieuw installeren via itunes
Als dat niet werkt
Kan je helaas niks anders meer doen
Kijk of je de goede versie van ios hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook de app verwijderen en weer opnieuw instaleren. Het kan zijn dat een installatie niet goed is gegaan. Als je de app eenmaal gekocht hebt kun je hem na installatie nog 5 keer opnieuw downloaden.

Ik zou als ik jou was dus nog maar een keertje proberen de app te verwijderen en te herinstalleren.