Hoe kan je de verleiding voor het downloaden van illegaal software zo ver morgelijk beperken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er is voldoende gratis en legale software te krijgen die doet wat je wilt op pc en internet gebied.
Ik maak er zelf een sport van hetzelfde te doen maar dan gratis en legaal.
op games, films en muziek na is bijna alles wel te vinden
tip ga eens naar de rommelwinkels
soms zie je daar wat oude maar nog niet gebruikt hardware liggen soms zit daar leuke gratis software bij
bijv een oude firewire kaart gekocht 9 euro
met een gratis registreerbare versie ulead video editor
voor xp in de meeste gevallen, maar vaak werkt at ook wel op win7
in kringloop winkels vindt je vaak harstikke leuke software voor een prikke
bijv oude versie microsoft office 2000 met word enzo compleet met serie nummer officieel cd voor 5 euro
en het werkt ook onder windows 7
goed zoeken werkt
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha ha, als je al weet hoe het moet is dit antwoord voor jou te laat:

door te zorgen dat je weinig weet van hoe het moet ed en alle spookverhalen over risico's als waarheid aan te nemen

geloof me, dan begin je er nooit aan.
12 jaar geleden
Kijk naar alternatieven. Er zijn vaak ook opensource software paketten verkrijgbaar. Open office in plaats van ms office.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga dan altijd bij me zelf denken dat het te mooi is om waar te zijn. Helpt bij mij in ieder geval wel altijd.
En verlangende gevoelens zijn altijd heel fijn.
Denken dat het toch geen verbetering is en een slechte nieuwe software helpt iig niet.