Hoe kan ik mijn iPad 2 naar ios 5 updaten?

Ik zit nu al een tijd op ios 4.3.1 en ik kon de hele tijd geen updates downloaden. Maar nu ios 5 er is wil ik dat het lukt.
Oke, telkens als ik mijn iPad aansluit op mijn pc opent itunes en dan staat er een venster voor een nieuwe update. Dan krijg ik een melding dat mijn iPad al met een andere itunes bibliotheek gesynchroniseerd is. Dan kan ik kiezen om alles van mijn iPad af te gooien en alles wat in deze bibluotheek staat er weer op te zetten. Ik heb dat gedaan en weer dezelfde melding dat hij al gesynchroniseerd is!!!!!!!
Nu heb ik ios 5 gedownload van internet en in itunes geopent. Alles goed totdat ik weer de melding krijg deze iPad is al met een andere itunes bibliotheek gesynchroniseerd en ik kan dus kiezen om alles eraf te gooien alweer!
Hoe kan ik zorgen dat hij alleen met mijn huidige pc synchroniseerd?

Ps.
De bibliotheek waar mijn iPad eerst mee gesynchroniseerd mee was stond op mijn kapotte pc.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Sluit je iPad aan en ga naar iTunes. Bovenin kies je voor geavanceerd en dan iets met iPad machtigen. Als het goed is zet hij alles van de iPad nu op de computer en kan je updaten, als die werk want momenteel zijn er veel mensen, waaronder mijzelf, met problemen omdat het zo druk is.