Is er een programma waarin je alle dingen voor wiskunde kan doen?

Ik werk op school met mijn laptop, maar met wiskunde gaat dat niet zo goed. Ik gebruik nu Paint.
Is er ook een programma waarin je ook bijvoorbeeld een passer en een geo-driehoek hebt en met goede maateenheden.... enz.
Dus alles wat je nodig hebt voor wiskunde.

Het programma hoeft niet heel uitgebreid te zijn, ik zit toch nog maar in de eerste.
Gratis hoeft niet perse, maar het liefste wel.

PS. het moet makkelijk te gebruiken zijn.

12 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Geogebra!
een jongen in mijn klas moet ook op een laptop en voor wiskunde hebben hij en mijn wiskundedocent dwt progamma, je kan er alles mee doen, veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
thnks

Andere antwoorden (1)

Je hebt het over paint een eenvoudig teken programma. Probeer eens Photoshop van adobe.
HIer kun je je uitleven.
Of tekenkundig mogelijk een cad cam technisch tekenprogramma.
Frank