Hoe kan ik in Paint beeldmateriaal bijsnijden?

Wanneer ik een prent inscan die geen volledig A4-tje beslaat, dan krijg ik dus als scanresultaat een A4 formaat met in een hoek daarvan mijn ingescande prent. Nu wil ik dus het witte gedeelte wegknippen zodat ik enkel nog de prent overhoud maar ik kan er maar niet achterkomen hoe ik dat kan doen. Iemand een idee?

Toegevoegd na 7 uur:
Ik wist hoe het moest in Windows 7, maar ik gebruik door omstandigheden terug Windows XP.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Dat vierkante blokje aanklikken bij je kleur en dan met je muis aanklikken en dan met je muis erover heen gaan wat weggeknipt moet worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dan loslaten, dan is het geselecteerd, klik in het midden met je muis en sleep het weg of volgens mij kan je ook op delete drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Na het in scannen klik je op selecteer.
Selecteer het ingescande plaatje door middel van het kruisje.
Klik op bijsnijden en sla het op.